Buď v obraze #41: Lufthansa vstupuje do Web3, Crocs budou mít Doodles edici

Za uplynulý týden nám Web3 svět přinesl mix vzestupů a nečekaných pádů. Friend.tech, někdy považovaná za příslib nové éry sociálních sítí, bojuje s nástrahami decentralizovaného světa. Na druhou stranu, ikoničtí tučňáci z Pudgy Penguins nám připomněli, jak dokáže krypto-svět propojit módu s NFTs. Ronaldinho se potýká s kryptoměnovými kontroverzemi, zatímco Tomorrowland představuje budoucnost festivalů s NFTs v popředí. A pro milovníky obuvi? Crocs a Doodles předvádějí, jak může kreativní myšlenka proměnit tradiční produkt. Prozkoumejme hlouběji uplynulý týden v 41. týdenním přehledu.

Vzestup a pád decentralizované sociální sítě Friend.tech

Decentralizovaná sociální síť Friend.tech po třech týdnech čelí výraznému poklesu aktivity. Přes počáteční zájem influencerů se setkala s problémy, včetně kontroverzní politiky. Aktivita klesla o 95 % a příjem se snížil na $8,300. Platforma nyní řeší kritiku a konkurenci. Více v článku zde.

Až 95 % NFT projektů kleslo na nulu

Trh NFT, kdysi diamant kryptoměn, prošel obrovským posunem. Nová studie od společnosti dappGambl odhalila alarmující počet NFTs, jejichž hodnota klesla na nulu. NFTs zažili v minulosti obrovský nárůst popularity, kdy se objemy obchodů v srpnu 2021 vyšplhaly na úctyhodných 2,8 miliardy dolarů. Studie odhalila, že ohromujících 69 795 z 73 257 kolekcí katalogizovaných na NFTScan kleslo na nulovou tržní hodnotu. Dalším zjištěním bylo, že 79 % všech NFT sbírek se nevyprodalo. Tedy nemohou se pochlubit 100 % vlastnictvím.

Fotbalová hvězda Ronaldinho čelí vyšetřování, možné je také jeho zatčení

Brazilský fotbalista Ronaldinho je vyšetřován v souvislosti s kryptoměnovým podvodem spojeným s jeho společností „18kRonaldinho“. Přestože se dvakrát vyhnul výslechu, tvrdí, že byl obětí podvodu. Více v článku zde.

Pudgy Penguins přichází s vlastní značkou oblečení

Kolekce Pudgy Penguins, která po uvedení fyzických hraček “překypuje sebevědomím”, nyní přichází s vlastní řadou oblečení nazvanou “IGLOO”. Fanoušci kolektivu tučňáků se tak mohou obléknout do řady stylového oblečení s oblíbeným logem Pudgy. Nabídka oděvů zahrnuje čepice, mikiny, tepláky, trička, šortky a další. Kousky je možné zakoupit prostřednictvím obchodu IGLOO a jejich ceny se pohybují od 45 dolarů za bílé tričko s logem až po 120 dolarů za pečlivě stylizovanou mikinu.

Značka Crocs spojila síly s Doodles a představila nový model propojující fyzický a digitální svět

V roce 2022 spustila obuvnická značka Crocs spolupráci s projektem NFT Doodles. Tato kolaborace kombinuje design Crocs s barvami Doodles a zahrnuje přepínatelné ozdoby a digitální předměty pro Doodles postavičky. Kolekce byla uvedena na trh 29. srpna na platformě Doodles.app, přičemž původní držitelé Doodles měli přednostní přístup. Více v článku zde.

Tomorrowland posiluje integraci NFTs do festivalu

Letošní Tomorrowland sice skončil 30. července, nicméně jeho dopad na návštěvníky a marketingové prostředí stále trvá. Tvůrci tohoto celosvětově významného festivalu opět předvádějí své dovednosti ve schopnosti zapojit fanoušky. Tentokrát jsou v záři reflektorů NFTs, které získaly z přímých prodejů neuvěřitelných 2,2 milionu dolarů. Držitelé Tomorrowland NFTs mají přístup k exkluzivním vystoupením, mohou si zakoupit vstupenky v předprodeji a účastnit se dalších jedinečných interakcí. Kromě toho navíc NFT přináší přístup k četným partnerstvím, která probíhají po celý rok.

Lufthansa vstupuje do Web3 s věrnostním programem Uptrip

Lufthansa zavedla věrnostní program na bázi NFT v aplikaci Uptrip. Cestující mohou měnit palubní lístky za NFT karty a získávat odměny. Od zahájení programu bylo vydáno 200 000 NFT karet a plánuje se zahájení tržiště NFT. Více v článku zde.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..