Lufthansa Polygon NFT

Lufthansa vstupuje do Web3 s věrnostním programem Uptrip

Lufthansa, jedna z největších leteckých společností v Evropě, oznámila spuštění svého věrnostního programu založeného na NFT v síti Polygon. Nová mobilní aplikace Uptrip je projektem společnosti Lufthansa Innovation Hub, digitální inovační divize leteckého koncernu, a programu Miles & More, který je věrnostním programem společnosti.

Cestující nyní mohou skenovat své palubní lístky prostřednictvím aplikace a vyměnit je za sběratelské NFT karty. Tyto karty jsou tematicky zaměřeny na konkrétní destinace, letadla používaná ve flotile společnosti a dokonce i na specifické svátky. Uživatelé musí ke svému účtu připojit kryptoměnovou peněženku, aby mohli získávat a převádět své tokeny. Po zkompletování předem definovaných kolekcí, získá cestující odměny, jako jsou, přístup do letištních salónků, Wi-Fi zdarma na palubě letadla, nebo míle.

V rámci oznámení Kristian Weymar, jeden z výkonných pracovníků Lufthansa Innovation Hub, zdůraznil, že projekt má za cíl zpřístupnit technologie Web3 svým zákazníkům, kteří jsou zvědaví. Christopher Siegloch, vedoucí vývoje programu Miles & More, také poznamenal, že program Uptrip přilákal velký zájem. Od jeho testovacího spuštění v jarních měsících se zaregistrovalo více než 20 000 uživatelů a bylo vydáno přes 200 000 sběratelských NFT karet.

Lufthansa rovněž plánuje spustit vlastní tržiště NFT v druhé polovině tohoto roku a zvažuje rozšíření dostupných odměn. Tento krok je součástí širšího trendu ve využívání NFT a technologií Web3 v odvětví letecké dopravy a odměn. Například společnost Etihad Airways nedávno oznámila rozšíření svého programu věrnosti o funkcí „staking-for-miles“, která umožní cestujícím „uzamknout“ své NFT a výměnou za to získat míle v programu Etihad Guest.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..