Visa Web3 Loayalty
Zdroj: Visa

Visa spouští novou platformu pro Web3 věrnostní programy

Visa nedávno představila novou platformu pro věrnostní programy v rámci Web3, která umožňuje značkám vytvářet vlastní kryptoměnové peněženky pro zákazníky a nabízí inovativní funkce jako jsou hry s rozšířenou realitou, digitální sběratelské předměty a další. Tato platforma je navržena tak, aby reagovala na moderní digitální potřeby spotřebitelů a nabízela zážitky jako jsou gamifikované odměny a hry v rozšířené realitě.

Kathleen Pierce-Gilmore, viceprezidentka a globální ředitelka ve společnosti Visa, zdůraznila, že spotřebitelé hledají nové způsoby interakce se značkami a že tradiční věrnostní programy se za poslední desetiletí nevyvíjely. Nové řešení digitální věrnosti umožňuje značkám nabízet odměny za transakce a aktivní zapojení zákazníků, čímž usnadňuje bezproblémové digitální a reálné zážitky.

Podle výzkumu společnosti Visa se očekávání spotřebitelů od věrnostních programů posunula od tradičních systémů založených na bodech k odměnám založeným na zapojení. Více než 77% spotřebitelů po celém světě si cení skutečných zážitků a 60% preferuje zážitky přizpůsobené jejich preferencím.

Nové řešení Visa má sloužit jako most mezi inovacemi webu 2 a webu 3, nabízí značkám „přizpůsobitelnou podnikovou platformu“ pro vytváření ponořujících se zážitků. Zákazníci mohou používat digitální peněženku pro uplatnění odměn za zážitky v různých sektorech, včetně cestování a sportu.

Platforma Visa Web3 pro věrnostní programy je zaměřena na značky, které chtějí rozvíjet své věrnostní programy, a zavádí digitální sběratelské předměty jako klíčovou funkci, která se liší od tradičních systémů založených na bodech. Zákazníci mohou získávat, uplatňovat a sbírat tyto digitální aktiva, která mohou interagovat v rozšířené realitě (AR), lokalizovat na mapách a používat v různých dalších interaktivních formách, čímž se zvyšuje hloubka zážitku z věrnostního programu.

Platforma pro značky je navržena pro snadné používání, eliminuje potřebu vývojářů Webu3 a snaží se rozšířit její dostupnost pro značky k vytváření a správě digitálních tokenů, sběratelských předmětů a kampaní. Zahrnuje také schopnost značek vyvíjet vlastní kryptoměnové peněženky s procesem registrace na dva kliky, který má za cíl zjednodušit zapojení uživatelů. Tímto způsobem bychom mohli brzy vidět na trhu Web3 peněženky spojené se značkami. Platforma také zahrnuje integrovaný systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) s možnostmi pro spouštění událostí v reálném čase a správu dat, což je nezbytné pro efektivní interakci se zákazníky a porozumění jim.

Kromě toho nabízí řešení řadu funkcí pro zapojení zákazníků. Patří mezi ně digitální vstupenky na akce nebo losování, vstup chráněný tokeny pro odemykání výhod a digitální kupóny. Tyto funkce jsou navrženy tak, aby přidaly flexibilitu do věrnostního programu a umožnily značkám přizpůsobit svůj přístup na základě konkrétního publika a cílů.

Významnou funkcí tohoto řešení je možnost vydávat digitální objekty a zážitky na základě transakcí s kartami. Toto spojení zavedených digitálních platebních řešení Visa s novou platformou webu 3 usiluje o poskytnutí plynulejšího a integrovanějšího zážitku pro zákazníky, což by potenciálně mohlo zvýšit věrnost zákazníků a trvalé zapojení s danou značkou.

Visa má dlouhý seznam stávajících krypto partnerů a projektů. Má karetní programy s řadou burz, začala uskutečňovat transakce v USDC již v roce 2020 a nedávno začala umožňovat partnerům odesílat nebo přijímat platby USDC prostřednictvím blockchainu Solana.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..