SYKY

SYKY, platforma propojující digitální svět s luxusním módním průmyslem

Spolu se zahájením London Fashion Week, svět módy s napětím očekával debut luxusního digitálního módního projektu SYKY, za nimž stojí Alice Delahunt, která dříve působila jako hlavní digitální ředitelka u značky Ralph Lauren. Projekt SYKY nedávno oznámil úspěšné získání investice ve výši 10,5 milionu dolarů, a to pod vedením Alexis Ohanian ze společnosti Seven Seven Six, což zdůrazňuje význam a potenciál tohoto projektu v oblasti digitální módy.

Uživatelé platformy SYKY budou mít možnost vybírat a nakupovat jak digitální módní návrhy, tak tradiční, hmatatelné módní produkty. Jejich první kolekce nabídne 40 unikátních digitálních návrhů, mezi nimiž bude i výjimečná kabelka od renomovaného digitálního umělce Fanrui Sun.

Alice Delahunt, nyní v čele SYKY jako generální ředitelka, je známá svým přístupem ke kombinování tradiční módy s nejnovějšími technologiemi. Během své kariéry u značky Burberry byla průkopnicí v oblasti vysílání módních přehlídek v reálném čase. U Ralph Lauren zase razila cestu spojením tradičních návrhů s digitálním světem, a to prostřednictvím partnerství s platformami jako Bitmoji a Snapchat.

V dnešní době, kdy je digitální móda na vzestupu a blockchain nabývá na důležitosti, Delahunt věří, že právě teď je ideální chvíle pro propojení digitálního světa módy s tradičním luxusním módním průmyslem. S nadšením uvedla: „Naším cílem nejsou pouze nadšenci digitální módy. Chceme oslovit také zkušené sběratelé módy a představit jim digitální aspekt, což je pro mě nesmírně vzrušující.“



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..