Polygon x Starbucks

Starbucks spouští dlouho očekávaný věrnostní NFT program

Společnost Starbucks spustila beta test svého věrnostního programu pro uživatele NFT, informuje portál TechCrunch. Platforma Starbucks Odyssey navázala spolupráci s technologií Polygon a svým zákazníkům nabízí Web3 rozšíření stávajícího programu, přičemž uživatelé mohou získat také NFT s tématikou kávy. Testovací verze programu je zatím dostupná jen pro vybrané zájemce v USA.

Jedná se o interaktivní „hru“, v rámci které musí zákazníci absolvovat různé „zájezdy“. Ty jsou navrženy tak, aby propagovaly značku Starbucks a vzdělávaly zákazníky o kávě. Mohou zahrnovat libovolný počet aktivit, jako je sledování videí nebo kvízů, hraní hádanek nebo dokonce návštěva prodejny s cílem vyzkoušet nové nápoje, které chce společnost právě prodávat jako novinky.

Cílem značky je informovat veřejnost o její historii a aktuální nabídce. Hravou formou si tak Starbucks dělá reklamu a vám chuť na kávu. Body můžete získávat nejen za plnění úkolů, ale také za realizaci nákupů v síti kaváren Starbucks. Když uživatelé překonají hranici 500 bodů, obdrží NFT, které je později možné využít k získávání různých výhod od online zážitků a kurzů pro výrobu kvalitní kávy, až po zájezdy na exotická místa, odkud Starbucks odebírá kávu. Nenápadné hry vás tak mohou dostat třeba až na Kostariku.

Samotná společnost Starbucks si zatím vstup do NFT pochvaluje a tvrdí, že od doby, kdy otevřela program na beta testování, zájem je mnohem vyšší, než byla původní očekávání.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..