Pudgy Party
Zdroj: Pudgy Party / X.com

Buď v obraze #145: Pudgy Penguins spustili mobilní hru, The Sandbox se zásadně změní

Pudgy Penguins vstoupili do mobilního gamingu s novou hrou Pudgy Party, The Sandbox prochází velkou proměnou pod vedením Animoca a Kanyeho token $YZY opět ukázal, jak rychle může memecoin celebrity shořet. Pro více detailů pokračujte v plné verzi přehledu!

Kanyeho YZY token: většina prodělala, pár insiderů vydělalo miliony

Memecoin $YZY, spojený se jménem Kanyeho Westa, měl být další hit na Solaně. Po spuštění 21. srpna cena během hodiny vystřelila o 1400 %, ale pak se propadla o více než 80 %. Do tokenu naskočilo přes 70 tisíc peněženek, z nichž víc než 51 tisíc skončilo ve ztrátě – celkem přišli „investoři“ o 74 milionů dolarů. Několik lidí prodělalo přes milion, zatímco jen 11 adres dokázalo vydělat přes milion dolarů. Ukázkový scénář memecoinové horečky, kdy většina prodělá a pár insiderů odchází s obrovským ziskem. Dnes $YZY drží už jen zlomek původních investorů a cena zůstává hluboko pod maximem. Stejně jako u jiných „tokenů celebrit“ se ukázalo, že krátkodobý hype rychle vyprchá a většina příjde o peníze.

Pudgy Penguins spouští mobilní hru Pudgy Party

Pudgy Penguins společně se studiem Mythical Games, které stojí za tituly NFL Rivals či FIFA Rivals, spustili novou mobilní hru Pudgy Party. Ta vyšla celosvětově v pátek a hráčům nabízí svět plný rychlých miniher, roztomilých tučňáků a pohodové atmosféry. Hra je dostupná zdarma na iOS i Androidu a cílí na široké publikum – od běžných hráčů až po ty, kteří chtějí využít blockchain prvky. „Srdcem Pudgy Penguins je vždy propojení hráčů a dobrá nálada,“ uvedl CEO Luca Netz. „Pudgy Party je zábavná hra, přístupná pro všechny věkové skupiny a má za cíl spojovat lidi.“ Pro Pudgy Penguins jde o další krok v jejich cestě za mainstreamem, kde kromě hraček v obchodech Walmart nebo tokenu $PENGU rozšiřují své IP i do světa her.

The Sandbox přechází pod vládu Animoca Brands, zakladatelé odstupují

Metaverse platforma The Sandbox prochází zásadní proměnou. Spoluzakladatelé Sébastien Borget a Arthur Madrid ustoupili z vedení a kontrolu převzala mateřská společnost Animoca Brands. Změny provází masivní škrty – z firmy odešla více než polovina zaměstnanců a zavírají se kanceláře v Argentině, Uruguayi, Jižní Koreji, Thajsku či Turecku. Novým CEO se stal Robby Yung, šéf Animoca Brands. Borget zůstává pouze jako veřejný ambasador značky a Madrid přešel do role neexekutivního předsedy. Oficiálně jde o „strategický obrat“, který má zvýšit efektivitu, ale zdroje naznačují, že v pozadí je i příprava na možný IPO v Hongkongu, přičemž významnou roli má hrát sandboxová krypto „pokladna“ v hodnotě až 300 milionů dolarů. The Sandbox tak míří mimo původní metaverse ambice – interně se mluví o vývoji memecoin launchpadu na síti Base inspirovaném platformou Pump.fun. To by byl výrazný odklon od někdejší vize virtuálního světa, který v letech 2019–2022 přitahoval značky i investory. Metaverse symbol jedné éry NFT her se tak zkouší znovuobjevit v úplně jiné podobě.



Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *