Gmoney ukončuje značku 9dcc
Gmoney, významná osobnost ve světě NFT a kryptoměn, oznámila ukončení své módní značky 9dcc ke konci května 2025. Značka, která propojovala fyzické oblečení s blockchainovými technologiemi, přinesla inovativní přístup k módě prostřednictvím NFC čipů a NFT. Navzdory ekonomickým výzvám a oslabení luxusního maloobchodu Gmoney vyjádřil optimismus ohledně budoucnosti on-chain ověřování vlastnictví, i když přiznal, že 9dcc mohla být na svou vizi „příliš brzy“.
Kolekce 9dcc: Móda a technologie
Značka 9dcc debutovala v srpnu 2022 kolekcí ITERATION-01, která nabídla 1 111 luxusních triček s NFC čipy pro komunitu Admit One. Trička byla propojena s NFT a obsahovala 200 POAPs pro budování komunity. ITERATION-02 (prosinec 2022) na Art Basel v Miami, ve spolupráci s umělcem SnowFro, umožnila mintování oblečení přímo na místě a vyprodala se za šest minut. ITERATION-03 (duben 2023) přinesla baseballové čepice a virální aktivitu „treasure hunt“ v New Yorku. Plnohodnotná kolekce Collection 01 (duben 2024), označená jako NINES, zahrnovala obleky, kožené bundy a mikiny, s programem digitálních odznaků a airdropem 1,5 milionu tokenů $DEGEN. Black Box (prosinec 2024) kombinovala oblečení s odměnami, včetně NFT CryptoPunk, a ITERATION-04 představila sběratelské klíčenky s motivy vzácných zvířat. Spolupráce s Mastercard a Adidas posílily pozici značky, která byla v roce 2024 na Světovém ekonomickém fóru oceněna jako „Phygital Brand of the Year“.
Důvody ukončení
Ukončení 9dcc bylo způsobeno makroekonomickými překážkami ve Web3 a poklesem zájmu o luxusní maloobchod. Od června 2025 bude otevřeno 90denní okno pro vyzvednutí nevyžádaných produktů. Gmoney poděkoval komunitě a týmu za podporu a zdůraznil přínos značky k propojení digitálního a fyzického světa.